Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, March 3, 2014

生木木記 (上)

緊接最後一次產檢 ([三十九週六天] 產前檢查 • 私家 • 20) 後
鑑於今次應該堅係隨時生得
睇完三點幾都未食晏,拿拿臨搵地方醫定肚 =P
期間開始耐唔時覺得有少少痛咁

飯後一行出餐廳,就感覺到下面唔多對路…

一大片紅!
但孫醫生交帶落,見紅都唔駛入院住,穿水/頻密陣痛先入
所以我仲提議老公搭巴士返屋企,唔駛搭的士 =P

返到屋企,開始覺得痛密左少少,但又唔係好痛
為安全計都係沖定涼洗定頭
呢個時候已經係大概5-8分鐘陣痛一次
之前一直都想像唔到陣痛點樣一陣陣法
原來真係痛一陣,然後完全無事行得走得,好似玩一二三紅綠燈咁

雖然唔算好痛,但有見間距5-8分鐘咁密,都係決定入院
而入院方式…之前同bubu討論過好多次
因為小林家好近醫院,大概10分鐘步程,但痛起上黎究竟行唔行到?
又如果搭的士,基本上開車30秒內到,但上車落車都唔順方向…
最後懶勁的我提議行去!

(仲有心情影張相留念…)



去到醫院登記,人地問地址電話,bubu緊張到唔識答,我仲淡定過佢
之後跟一位大叔上產科收症,換衫磅重驗尿量血壓量體溫…

姑娘好突然咁話︰「咦? 你知唔知自己發緊燒呀? 38.4度喎」
下? 我發緊燒? 我唔知喎!

由呢一刻開始,成件事同我預期好大出入…

10 comments:

  1. 有心情影張相係好事丫~ 時間追唔返嘛~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老公知道,我影相,都係為左寫blog多 XD

      Delete
  2. 快d寫埋落去啦!超緊張!! P.S.我係Millie

    ReplyDelete
  3. bubibu, bb係咪已出世啦!恭喜 ~
    快d講埋落去,好緊張呀!

    ReplyDelete
  4. looking forward to 生木木記 (下)

    ReplyDelete
  5. 我生B時訓係產床都叫老公幫我影左幅相... 後尾睇返真係慘不忍睹..成個癲婆咁... XD 你呢張好四正呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢張相係出門口時影架,未生~

      Delete
    2. 你產床果張都好四正呀~ 生完都仲好正常! XD

      Delete