Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, June 20, 2017

[十二週三天] 唐氏綜合症篩查 • 廣華醫院

Jun 20, 2017 • w12d3 • 廣華醫院 • CRL: 6.19cm
Nasal Bone: Present
Nuchal Translucency: 1.31mm

第一個喺廣華做嘅檢查就係唐氏綜合症篩查,有關資料上胎已經寫過晒,所以有需要嘅媽媽請移步至此︰[十二週四天] 唐氏綜合症篩查 • 廣華醫院 (咁岩都係[十二週第四天]做!)

appointment又係早上九點,見上胎早到可以第一個睇半個鐘走得,今次懶醒咁照辦煮碗早少少去睇video。時隔四年,科技終於進步,唔再係播錄影帶 XD 點知啲姑娘成九點半先開工,我都已經第二個入去架啦,點知林林可能未訓醒,搵個背脊「得」住我地,結果姑娘要我出去行下,照多兩個先再叫返我入去。

今次林林就好乖咁平訓俾姑娘睇啦,係二號房嘅伍淑珍姑娘,北翼十樓始終唔同產房,姑娘工作悠閒啲語氣都好好多,伍姑娘比上胎姑娘講得多野,唔係剩係照頸皮睇鼻骨,會同我地講呢度係大脾,果個係心跳,我地仲見到林林揮揮手添呀 =]

今胎頸皮厚度1.31mm,比上胎同期1.56mm數字更靚! CRL亦好似偏長咁,我見姑娘寫早左EDD幾日...

最後去度高磅重抽血,媽呀抽血勁痛! 好耐未試過咁痛! 痛到想 XYZ!



大約個半鐘先搞掂晒,無電話等如好消息。提提大家,如果喺政府唐氏綜合症篩查前後會做NIFTY/T21,記得唔好同姑娘講,講左佢地可能會唔俾你做政府果個架!

No comments:

Post a Comment